Blogcu'ya geri dönüyorum :))

on 3 Ağustos 2012 Cuma



Merhabalar ben tuğçe :) Evet geçenlerde baktım mı blogcu'ya şablonlar felan gelmiş.Ayrıca kodlar felan da yerleşiyor.bundan dolayı blogcuya geri dönüyorum.Allah'ım sana şükürler olsun dualarımı kabul ettin :') Ayrıca burdan Ayşe'ye çok teşekkür ediyorum benim blogspot'taki bloguma kötü şeyler olunca beni ortak aldı :)) Ayşe seni çok seviyorum.Tabiki diğer herkesi de :)) Evet kısacası artık blogcudan selenagomeztugce'den devam ediyorum :)

Sizi çok seviyorum,herşey için çok teşekkürler :))

                                 BLOGUMA GİTMEK İÇİN TIKLAYIN!


Ahh ahh keşke kodlarımı silmeseydim :( Neyse yeniden toparlayacağım artık :) Herneyse görüşmek üzere.Lütfen eskisi gibi selenagomeztugce'yi takip edin :))

                                                              bu öpücük size :*

image


-tuğçe-

1 yorum:

Selena Lee dedi ki...

Eski kodlarda yazı çıkmıyor canım :)

Yorum Gönder