Ayşe Yeniden Blogcu'da!

on 3 Ağustos 2012 Cuma


image

Evet gençler. Blogcu şablonlarının geri döndüğünü öğrendim. Baktım ki evet,gerçekten de öyle. Blogcu yeni hazır şablonlar yapmış ve onların kodunda biz yine değişiklik yapabiliyoruz. Ancak şu an blogger'daki gibi, önizleme seçeneği yok. Ayrıca çok kolonlu şablon yapınca sorun oluyor. Umarım bu sorunu kısa zamanda çözeriz. Eskiden ben, SelenaGomezX.blogcu.com'daydım. Şimdi yeni bir blog açtım. Gitmek istiyorsan alttaki linke tıkla. Blogger'daki dostlarıma da çok teşekkür ediyorum. Birlikte birsürü paylaşımımız oldu ve birbirimizin paylaşımlarından yararlandık. Orada düzgün birşekilde çok kolonlu şablon yapılabilene dek ben yine buralarda olucam.. He bir de... Blogcu'daki yeni blogumu takip ederseniz ben de sizi ederim.


Ayrıca orada ortağa ihtiyacım var. Ortak olmak isterseniz bana buradan ulaşabilirsiniz.


-

Yeni Bloguma Gitmek İçin Tıkla :)






3 yorum:

GraqhicColor♥ dedi ki...

Ayşe bneim takip et ben de seni edicem. GraqhicColor.blogcu.com

GraqhicColor♥ dedi ki...

İstersen ortak olabilirim.Facem yok ama twitterim var.

Sun Shine | Photoshop. dedi ki...

Bende oryak olabilirim facembookum var :)

Yorum Gönder