Texture :))

on 16 Temmuz 2012 Pazartesi
Selamlaaar ben Tuğçe.Tatildeyim daha :)) Aslında bilgisayarın başına geçtim kaç kere ama bloga girmeye vaktim olmadı.Onun dışında zaten gezdim,yüzdüm felan derken giremedim :( Herneyse size texture getirdim ve ben yaptım.Ama abimin laptopundan girdiğim için öyle photofiltre'den felan yapmadım.Bildiğiniz fotoğraf makinesinden yaptım :D

Bilmem beğenir misiniz ama birazcık güzel oldular :))

Neyse buyrun :))




En baştaki daha hoş olmuş sanki :| Bu arada 2.'yi çevirip kullanabilirsiniz.Daha iyi olur yanlış çekmişim :/


Kullanacağınızı sanmıyorum ama olur da kullanan olursa bir yorum bırakın.Kullanmasanız da düşüncelerinizi yazın :)



                                 

3 yorum:

pinkgrapship dedi ki...

ben kullanmıyorum ama yaratıcıymışsın:) beni blogcudan hatırladınmı?? luqi.blogcu:)

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Teşekkürler :) Sanırım hatırladım seni :))

Sun Shine | Photoshop. dedi ki...

1. resimdeki klozet mi :D

Yorum Gönder