SelenaGomezTugce 1 Yaşında! :(

on 16 Temmuz 2012 Pazartesi
                            -Resmin çirkinliğine bakmayın..Paint'ten yapınca bu kadar oluyor -,-
Evet arkadaşlar benim blogcu'daki blogum SelenaGomezTugce dün 1 yaşına girmişti.. :(  Blogcu eskisi gibi olsaydı kutlayacaktım blogcu'da..O kadar emek vermiştim ki ben o bloga.. :( Herneyse kendimi üzmek istemiyorum daha fazla...Ne diyelim .. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SELENAGOMEZTUGCE...
Keşke birgün blogcu düzelsede sana geri dönsem :(  ... 
                                   


                                               -REVENGE ANGEL-


5 yorum:

pinkgrapship dedi ki...

Herkez ayrıldı :/

Nisanur Kzl dedi ki...

canım ben blogcuda yeni blog açtım geri dönüyoruz blogcu eski haline geliyor :) :)http://www.blogcu.com/kullanici/glowingscene istersen takip et :)

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Evet ben de bu yazıyı gördüm. Yeni bir blog açmayı dusunuyorum ordan devam ederim blogcuda :)

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

-Ayşe.

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Evet,bende okudum yazıyı :) SelenaGomezTugce'den devam edeceğim tekrar :)) - Tuğçe

Yorum Gönder