Selena Png Pack & SoruCevap

on 24 Temmuz 2012 Salı

Bazı arkadaşlarımızın istekleri varmış sanırım o isteklerinizi yapıcam canlarım merak etmeyin. Ama isterseniz buraya bir daha yazın çünkü herkesin yorumunu görebilirmiyim bilmiyorum. İstek söylememiş diğer arkadaşlarımız da isteklerini herzaman bize söyleyebilirler tabii.

Bu sefer pngleri gerçekten iyi kestim :D Kapakta featheri unutmuşum msdjfjgks. İçinde 4 tane png var.
İndirirsen bir yorumu çok görme*





Sorular :

-




Cevaplar (1) :

Yaptıgınız şablonun kodunu hangi bloga yerleştirmek istiyorsanız, o blogunuzun isminin yazılı oldugu yerden, yukarıda benım yaptıklarımı yapın. Sonra karşınıza çıkan sayfada HTML'le düzenle butonuna basın ve karşınıza çıkan kodta degistirmeler yapıp kaydedin. Şablonunuz hazır :)

-

Cevaplar (2) :





Nisanur'cum, sen de ilk resimdeki gibi ayarlardan şablona gir ve sağ üstteki yedekle / geri yükle butonuna bas. Daha sonra gözat diyerek internetten indirdigin hazır kodu seç ve sonra kaydet :) Bir sorun olursa ya da anlayamadıgın bir yer çıkarsa söyle :D




9 yorum:

bluethin dedi ki...

teşekkürler tatlım.

bluethin dedi ki...

pngler tca'danmı ?

Adsız dedi ki...

çok güzel saol

Hollywood Kızı dedi ki...

Tatlım benim şablon ve imza isteğim var.2 tane imza istiyorum birinde Selen diğerinde Yeşim yazsın.Şablonu,kardeşimle açtığım blog için istiyorum adı Dangerous Avacado yaparsan memnun olacağım birsürü yorumda yazdım.

Hollywood Kızı dedi ki...

Ayrıca şablonuma uygun avatar yapar mısın ? Blogcuda ben yapıyorudum çok kolonlu ama sezondaki ünlünün resmini koyuyordum ve şablonla uyuşmadığı için eleştiri yapıyorlardı.Çok şey istedim ama burda çok kolonlu yapma dersi verir misin kod ve kolon ile birlikte.Ayrıca Dangerous Avacado nun takipçisi olur musun ??

Adsız dedi ki...

şablon nasıl yapılıyoo :((
lütfen bi cvp verin

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Hollywood Kızı isteğini yapıcam. Anonimcim dersi var blogumuzta.

Yeşim Soyder dedi ki...

İndirddim canım saol.

graqhiccolor dedi ki...

tşk

Yorum Gönder