Miley Cyrus - Riri Png Packs.

on 11 Temmuz 2012 Çarşamba

Merhabaa :) Miley Cyrus pngleri yaptım. Rihanna'lı packi Blogcu'dayken yapmıştım ama çok sevdiğim için burda da paylaşmak istedim.
Pc'deki bütün grafik materyallerini silmiştim. Toparlamaya çalışıyorum. Bu yüzden az paylaşım yapıyorum. 
Bu arada Blogger ne garip.. Ezgi yorum yazmış ona cevap vercem diye şekilden şekile girdim :D
Baya baya kendi bloguma yorum attım ne süfer. :D 
Png istekleri alabilirim. (isteği alırım yapar mıyım bilmem :P)
Neysee pnglere geçelim.




İmzam sade olabilir bu da.... neyse anladınız siz :))))



9 yorum:

Adsız dedi ki...

sen galiba yenisin blogta ama çok begendım paketi saol :D

bluethin dedi ki...

çok teşekküüürler :D

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim çok işime yaradı

Blog Admini dedi ki...

Tenkyuuuuuuuğğ :3-Umut

Powder-Pink dedi ki...

Blogcudaki çok kolonlu şablonları burada yapmayı nasıl öğrendin

GraqhicColor♥ dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

Çok güzel teşekkürler bu arada bir şey soracağım şimdi minima şablon kullanıyorum ben ama header genişliğini ayarlayamadım daha doğrusu yüksekliğini onu nasıl ayarlayabilirim? Cevap verirseniz çok sevinirim

StardollGraqhic dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

Onu bende bilmiyorum. Ebrar'a sormak lazım. Ben Blogger gören masum köylü modundayım -Dycrs

Yorum Gönder