Miley Cyrus Header & Pngs.

on 19 Temmuz 2012 Perşembe
Facede mesaj gönderme ve yorum yapma engelim var. Ayrıca sadece bazen paylaşım yapabiliyorum o da durum yani foto bile degil. Arkadaşlarıma bir şekilde ulaşmaya çalıştım durum paylaşma hakkım sınırlıymış meğer bende paylaşabildigim zaman arkadaşlarıma yazdım. 

Neyse canım sıkıldı benim de bir header yaptım. İsterseniz şablonlarınızda kullanabilirsiniz ama alttaki Pinksuqaw yazısını silmeyin lütfen. Puyruuuun ;


Bunlar da headerde kullandıgım pngler ;
+
  
              




   Bir yorum isterim ama :'(

5 yorum:

Nisanur Kzl dedi ki...

hala dediğim şeye yardım etmediniz :( :(

pinkgrapship dedi ki...

çok güzezeller:))

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Herşeye yetişemiyoruz canım biraz saygılı ol, biraz bekle lütfen.

Zehra Sargın dedi ki...

Sağol

saol dedi ki...

saol

Yorum Gönder