İstek Alımı :)

on 2 Temmuz 2012 Pazartesi

Merhaba. :( Of.. Can sıkıntısından patlamak üzereyim. Neyse bazı arkadaşlarımız şablon falan istiyorlardı bende istek alımı yaptıgımızda haber veririm diyordum. Şimdi istek alımı yapıyorum. Ama sadece şablon değil,başka şeyler de isteyebilirsiniz.Örneğin imza gibi. Bu arada alttaki notu bir okuyup isteğinizi söyleyin genşler.

Not :
İstediğiniz şey ne ise, örneğin şablonsa, şablonda kimin veya neyin bulunacağını söyleyin. Eğer imzaysa, üstünde ne yazacağını söyleyin.



6 yorum:

Vanessaturkiye dedi ki...

Merhaba..Sizden güzel bir imza istiyorum..:) Üstünde sinem yazsın..Teşekkürler..:)

BTR, JamesMaslow dedi ki...

bende şablon isteyecektim Big Time Rush olabilir mi? Lütfen... :(

Hayat Diyorum Ne Garip dedi ki...

RockinRockBaby diye bir imza yapabilir misin? Birde bir şey soracağım hani Kardeş bloglar kısmında resimler ya da metinler çok net onu nasıl yaptn? Umarım açıklayıcı bir şekilde sormuşumdur :P

Ahsen Kıral dedi ki...

Bende Şablon İstiyorum Ben Ahsen Bu Arada :) Ünlü Olarak Taylor Swift Veya Selena Gomez Olursa Sevinirim. :)

Adsız dedi ki...

açlık oyunları wallpaper istiyorum :)

GraqhicColor♥ dedi ki...

Selena Gomezli şablon istiyorum arkaplanı şablona göre olsun kahverengi olmasın Üzerinde blogumun adı Yazsın.

Yorum Gönder