Fuck İt :)

on 16 Temmuz 2012 Pazartesi

Hahah Ayşe'nin yazısını gördüm ama benimde söylemem gereken şeyler var :))
Öncelikle bu yorumu benim konumun üzerine yazan anonime kocaman bir :

:))
görüntü

Okuyunca biraz şaşırdım çünkü bunu yazan anonim kesinlikle cahil!!! Çalışmalarınız hep aynı demiş :)) blogu daha çok gezseydin imzalarımı ve wallpaperlarımıda görürdün!! Ayrıca ben çoğunlukla blend yapıyorum blendin anlamıda karıştırmak demek blendlerdede görmüş olduğunuz gibi bazı şeyler karışıktır ama hoş durur :))


Ayrıca bizden  nefret ediyomuşsun hıh çokta umursuyorduk zaten :) yorumunu okuyunca çok güldüm :))


Bizi senin gibi çekemeyen çok zaten :P
bu arada şu gif işini Ayşe'ye özenerek yaptım :)) çok hoş oluyomuş yavv :)) 

Ayrıca bunu yazdığım içn çok mutluyum içimi birazda olsa döktüm sayılır :)) 

BLOGUMUZ SÜPER OLABİLİR BUDA SİZE KOYABİLİR


1 yorum:

Yorum Gönder