Çalışmalarım & İstek :))

on 22 Temmuz 2012 Pazar
Merhabalar,ben Tuğçe :)) Birkaç tane çalışma yaptım... Wallpaper mi desem,bilend mi desem bilemiyorum :D İşte çalışmalarım :))







Şu yukarıdaki gifli kötü oldu yaa :(
Daha öncede yapmıştım,ilk yaptığımda bile daha güzel olmuştu :(
Ayrıca kalitesiz olmuş nedense :'(
ve gifin yeri hoş olmamış :/



Basir göründüklerine bakmayın çok uğraştırdılar hanii :))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ve bir imza isteği vardı :))

 

Canım umarım beğenirsin :) Beğenmezsen mutlaka söyle :)

-yorum isteriiiim :))











3 yorum:

StardollGraqhic dedi ki...

şabon istek alımıyaparmısınız??

Selena Lee dedi ki...

Merhaba! Ben Sellyselselena Blogcu'dan Lara.Blogcu eski haline dönüyor.Bunu sana iletmek istedim.Geri dönmek ister misin bilmem ama umarım dönersin :)

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

StardollGraqhic ;Şablon istekleri ile ben değil Ayşe ilgileniyor :))

Selena Lee ;Merhaba :) Ecet eski haline dönüyormuş blogcu ve bende Selenagomeztugce'den devap edeceğim :)) -TUĞÇE-

Yorum Gönder