Biraz Lak Lak & Çalışmalarım *_*

on 19 Temmuz 2012 Perşembe
Selam genşleeer :) Tuğçe geldi :)) Tatilden döndüm canlarım -,- Döndüm dönmesine de benim dönüşüm hayırlı oldu yaaw :D Blogcu düzeliyormuş ay bir sevindim bir sevindim ki anlatamam.Evin içinde bildiğiniz zıpladım yani :D Bekledim bekledim blogcu düzelmeyincec tüm kodları , kolonarı sildim :( Toparlamaya çalışacağım tabiki :)) Herneyse yakında tekrar selenagomeztugce'de paylaşım yapacağım :) Lütfen yine oradan da yorum yazın..Eskisi gibi olsun herşey istiyorum :) Onu bırakında telefonla bir mal arayıp duruyor, rahatsız ediyor şerefsiz..Gecenin 1'i olmuş saat halaa arıyo pislik herif.Dün yoludaykende aradı açtım telefonu aynen şunu dedim ; Ne arıyorsun be, pislik senii! :D" Ayy sonra eve geldik yine aradı.Babam açtı telefonu aynen şunu dedi "Bir şerefsiz nasıl olur?" cevap yok salak şey cevap vermedi..Sonra babam " peki bir hayvan nasıl olur?" dedi yine cevap yok.."Ardından babam ekledi ; " Senin gibi mi ?," diye :D Ayy ben bir kahkaha atıyorum ki sormayın :D Ayy neysecimee bir kendini bilmez kişide bana mal demiş çok da şeyimdeydi sanki Allah Allah yaa :3 Herneyse şimdi çalışmalar :)



Selena'lı daha mı güzel oldu ne? :3

-Basit durduklarına bakmayın biraz uğraştırdılar.Her ne kadar adımı yazmış olsamda çalmayın! :)


-Yeni imzam nasıl?  :) <3

6 yorum:

pinkgrapship dedi ki...

Çalışmalar çok güzel:))

Pinksuqaw ♥ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pinksuqaw ♥ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pinkgrapship dedi ki...

Ya ben yapamadım gittim arkadaşlık falanda gönderimde yazarım ama nerden yapılıyo yapamıyorum:/ zaman tünelini amamen bimiyorum

Nisanur Kzl dedi ki...

Birşey sorabilirmiyim ben bloguma hazır kod koyucam fakat hata veriyor napmam lazım :( yarıdm edermisinz nolur çok lazım :( :(

Gizem dedi ki...

Merhaba canım.Çalışmaların ve imzan çok güzel olmuş.Rica etsem bana da Harry Styles resimli imza yapar mısın?İsim olarak gizem yazsın.renk fark etmez.Unutmak seninkinden olacak.teşekkürlre şimdiden.

Yorum Gönder