Fak Yu Anonim *

on 15 Temmuz 2012 Pazar


Az önce blogta dolaşırken bu yorumu buldum.




image

Açıkçası hiç güleceğim yoktu.

 

Çünkü biz iyi olmak için degil insanlara yararlı olmak için paylaşım yapıyoruz.

image

 Sonracımaa. Bizi sevmek zorunda ya da sikimizde degilsin.
 image

 Ve bizi üzemedigin için istedigin kadar dövünebilirsin canem..

image

Önce kendini geliştir & sonra bizi eleştir -,-

Ve şunu bil ki : Tuğçe mal değildir. Bu kelimeyi bir daha dersen kendini öbür alemde bulursun ^_^

Bunların dışında bir problemin varsa seni en yakın tımarhaneye yönlendirebiliriz <3


Ayrıca, Sıkıyosa adınla gel dostum*

image 

Öptüm Baaays.




7 yorum:

GraphicCastle dedi ki...

Hahaha kıskanıyosun işte kabul et anonim!!!

Adsız dedi ki...

koptum yaa harikasın ayşe yanındayız :D

Adsız dedi ki...

ayşeyle bir sorunun varsa seni de sorunu da ortadan kaldırırız panpa!

pinkgrapship dedi ki...

size bunu diyen mala yapacak bişey yok bu arada giflerle çook komik olmuş :D

Sumi Glacial Soguro dedi ki...

Hiiç güleceğim yoktu ya xD
Ohoo insan kıskançlıktan neler yapıyor ya :D
Acıdım valla anonime :P

Adsız dedi ki...

Düşüncelerimizi söylüyoruz böyle yapıyosunuz -_- Bi de düşüncelerinzi söyleyin diyosunuz hepiniz boksunuz amk

pinkgrapship dedi ki...

''mal & nefret'' bi görüş değil.Git doğru düzgün konuşmayı öğren öyle gel!

Yorum Gönder