Yeni Sezon :D

on 8 Haziran 2012 Cuma

Yeni sezonda güzel gözleriyle ünlü Miley Cyrus'umuz var. Ayrıca duyduğuma göre nişanlanmış,mutluluklar diliyorum sana Miley.... Her neyse. Miley png leri Nightvampires'e ait. Sezonu çok kolonlu yapıcaktım ama şablonda sorun çıkıyor.Bazen kolonlar gözükmüyor,bazen kayıyor.... header filan kayıyor işe öyle böyle ben de yapamadım. Css ile devam ediyoruz. Ama çok kolonlu yapmanın bir yolunu bulabilirsem,şuanki headeri çok kolonluya uyarlayarak ta devam edebilirim..Çünkü headeri beğendim ben.

Pngleri,materyalleri filan isterseniz paylaşırıım...




                                                              

3 yorum:

Lisa Minna dedi ki...

Elinde olan tüm brushları verir misin?şifreli de yapabilirsin istersen ama çok lazımlar lütfen :]

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Peki yaparım.

Vampire dedi ki...

kaynak belirttiğin için çook teşekkür ederiz. :)

Yorum Gönder