Tuğçe'nin saçmalama köşesi :D

on 5 Haziran 2012 Salı
Selamlaaar,ben Tuğçe :) Eveet yine saçma sapan bir yazı paylaşacağımı düşünüyorsanız hiç yanılmıyorsunuuuz :D
Off ya grafik sevgim bitti,eridi resmen :(
İçimden birşey yapmak gelmiyor gerçekten.Bir sürü programım,materyallerim,herşeyim boşboş duruyor bilgisayarımda =(
Blogcu'yu özledim ben.Neden b,ze bunu yaptılar ki.Afedersiniz ama adamlar tam bir ŞEREFSİZ.
Onlar için söylenecek en hafif söz bu yani.!!
Neyse sinir yooook.Of birde ben bu aralar 1D'ye taktıııım.Hele şu Liam ve Harry'ye başka başka tatktım.Şu Liam'ın sevgilisi ne bişim kız yaaa.Ona sinilerim bozuldu.Kızın burnu gargamel gibi pöff.Şu erkek ünlüler yokmu ya.17-19 Yaşları arasında olanlar hele.Hep gidip de 30'lu yaşlarda kadınlarla çıkıyorlar.Her neyse ki Justin'im böyle birşey yapmadı.Fıstık gibi Selena'mı buldu :D
İşte Liam'ın sevgilisi :(

çirkiiiin :|
Bir de şu tatlı mı tatlı Liam'a bakın;

Hiç yakışır mı bunlar ya. :(
Uykum geldi saat olmuş 23:00 ben yazı yazıyorum uykulu uykulu :D
 Yazmak rahatlatıyor insanı ya.Özellikle de saçmalayarak yazmak :D
Sıra geldi lady gaga'ya.Ben bu kadından çok korkuyorum abi yaa :D


Anneeeeee :D
Veeeee sıra geldi benim yeni ayıcığıma :)
Bu akşam babam kocamaaaaan bir ayıcık getirdi eve.Çok şeker.Adını Teddy koyasım geldi :)
Belki bir ara resmini koyarım buraya :))

Son olarak da şunu söylemek isterim yeni sezon harika olmuş :))

Evet bayıldığım 2 resim :) <3

1.'si :


bu rsemi gördüğüm an,kalpten gidiyordum az daha :D
 2.'si ise :

çok ttatlılar demiii :D
 hadi byy herkesi öptüüüm.İyi geceler,tatlı rüyalar,rüyanızda beni görüüün :D


                                               -TUĞÇE-

2 yorum:

Graphic-Life dedi ki...

Selam tuğçe uzun zaman oldu ben blogcudan hit-the-lights , şey senden bir isteğim olacak lütfen bana ayrıntılı bir biçimde anlatırmısın ? Şimdi ben bloggerde bir türlü şablon yapmayı öğrnemedim.Bana şablon yapıp müzik eklemeyi öğretirsen çok sevinirim.Bide şifresi olacaksa bana yollarsın tamam mı canım ? Şimdiden çok teşekkür ederim .)))

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Merhaba ben Ayşe. Bu yorumunu görünce yazmak istedim.Sizin için şablonlar hazırlıcam zaten.

Yorum Gönder