Rica etsem , bi okusan.

on 22 Haziran 2012 Cuma

Açıkcası şu son yazıları görmeme gerçekten üzüldüm . özellikle ayşenin yazdıklarına. ama size şu yorum hakkında birşey söylemek istiyorum.

blogların asıl önemi zaten dostluklarla kazanılır , sizin yorumunuz çok olsun az olsun , dostlarınıza birşey ifade etmez.ama sizin için önemlidir, çünkü bloglarınıza giren kişilerin sayısını , onların yazılarınızı beğenip beğenmediğinizi gösterir size.bu yüzden önemlidir.Saatlerce uğraştığın birşeyin , 20 kez beğenilip , altına onlarca yorumun gelmesidir işte . sizin paylaşımlarınızın nekadar değerli olduğunun bir kanıtıdır.bu yüzden bukadar önemlidir yorum.benim ilk blogum ghepsim'di. 3,5 yıllık bir blogdu ve içinde 10.000 den fazla yorum vardı.tek başımaydım. ve birgün hacklendim.devam etmeliydim , ama yanlızdım. sonra seyhan geldi , yeniden devam ettil ghepsime. yine hacklendi. busefer 0 yazı 0 yorumdu. hatta profil resmine kadar herşey gitmişti.ezgi geldi sonra. yeni bir blog açıp ordan devam edicez dedim. çok hızlı yükselmiştik , ödüllere doymuyorduk. ve birgün oda hacklendi.olsun dedik , devam ederiz . ve birkezdaha. artık ümidimiz bitmişti ama benim yanımda dostlarım vardı. Pes etmiyoruz! yazısını beğenen 20ler , 30lar vardı . ezgi ve seyhan vardı. onlar benim dostlarımdı işte. ve daha fazlası , şu nasıl yapılır beyza diyip sonuna gelemediğimiz çok iyi dostluklarımız vardı.ama birgün blogcu bizi btirdi. ve çoğunuz da burdasınız.


buraya nereden mi geldik.? yorumlarınız çok olsun , bu önemli.ama dostluklar da önemli. eğer benim yorumlarım az olsaydı da ben gene onlarca iyi arkadaş kazanırdım.evet bende gittim defalarca yorum sayısı yüzünden.ama ben seviliyordum , ama yorumlarım fazla olduğu için değil.


umarım ne anlatmaya çalıştığımı anlamışsınızdır.ve bu konuda insanlara değer gösterin biraz.



beyza.

0 yorum:

Yorum Gönder