Ben Yeni Ortak Beyzaa :):)

on 22 Haziran 2012 Cuma

merhabaa . ben Beyza . bu blogun yeni ortağıyım. kısaca kendimi tanıtmam gerekirse 5 senelik bir grafik hayatım var.şuan 15 yaşındayım. piona , gitar çalmayı ve şarkı söylemeyi seviyorum. Şimdilik bukadar işte :) Hemen kendi yaptığım bir headeri vereyim :) lütfen görüşlerinizi bana iletin.


kullanabilirsiniz :) kaydederseniz kendi boyutunu alacaktır.

NoT: açıkcası benim beğenmediğim ve 10 dk içinde yaptığım bir çalışma , ayşe koy dediği için koydum , bu yüzden görüşleriniz benim için önemli , lütfen yorum atın :)

bu arada teklif için saol ayşe. :)
 


                                                             Beyza

4 yorum:

bluethin dedi ki...

ghepsim,graphic-life ve graphicwhite'taki beyzamısın sen? Hoooşgeldin. :D

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

evet oralardaki beyza :D

Meryem dedi ki...

Ooo Beyza hoşgeldin <3 Bende Ezgi hatırlarsın belki Seker-parem12 den -Ezgi :)

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

hoşbulduuk :) Evet hatırladım :) BLuethin evet o bloglardaki beyza beniiim :) Hoşbulduuk :D

Yorum Gönder