Lütfen Bu başlığı gören herkes okusun !

on 22 Haziran 2012 Cuma

Arkadaşlar veya bu yazıyı okuyan blog ortakları vs vs..Ben blogu bırakmak istiyorum bana kızmayın.Ama bu  blogda hiçbir değerim kalmamış belli ki.Çok alıngan ve duygusal birisi olduğum içinde bana öyle geliyor olabilir ama değil! Biliyorum kimse beni sevmiyor ve sevmeyecekte..
Ama ben herkesi çok sevmiştim Ayşe'yi kardeşim gibi görmüştüm ama belli ki kimseden bu sevginin karşılığını alamamışım..

Mutlu mutlu paylaştığım doğum günü yazımı bile silmişler ! Kimse doğum günümü kutlamamış !
Buda kimsenin beni sevmediğinin başka bir kanıtı işte!Gitmemde herkesi sevindirecek biliyorum..

Belki Başka bir blogdan devam ederim ya da biraz ara verip Ayşe izin verirse bu bloga yeniden başlarım.Biraz düşünmem gerek.Aslında sevilmediğin bir ortamda durmak istemezsin ama ben yinede sevginizi kazanmaya çalışacağım..

                                -TUĞÇE-

3 yorum:

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

tuğçe seni tanımıyorum ama sorun benim gelmemse gidebilirim , gerçekten.

Beyza.

Kirazgirll dedi ki...

Tabiki de hayır.Çok önceden beri böylebir yazı yazmayı düşünüyordum zaten.İnanki seninle alakası yok.Kendi üzme sakın :)
-Tuğçe-

Pinksuqaw ♥ dedi ki...

Peki.

Yorum Gönder