Yeni Sezon Ariana Grande!

on 3 Haziran 2012 Pazar

Evet! İşte yepyeni sezon...Bu sefer bir değişiklik yapmak istedim ve Ariana Grande'li yaptım sezonu. Aslında çok kolonlu yapıcaktım ama şablonu önizlediğimde özellikle kolonlar arasında bir sorun çıktı... Bu yüzden yapamadım. Yine de böyle çok şeker durdu sanki? Görüşlerinizi bekliyorum...

He bu arada,şablon istekleri vardı. Şablonları artık herhangi bir bloga özel olarak yapmıcam.. Şablonu yapıp paylaşıcam ve isteyen herkes de indirip kullanabilecek.Artık yaz geldiğine göre de,size bol bol şablon yapmaya çalışıcam.

Ama şunu söyliyim,hangi ünlüyle ilgili şablon yapmamı istiyosanız, o ünlünün ismini buraya yorum olarak yazın ben de şablonları yazdığınız ünlülerle yapıyım...




                                                             

4 yorum:

Kirazgirll dedi ki...

Şablon yapma dersi verir misin lütfen gerçekten çok ihtiyacım var :)

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Boş şablon kodu paylaşıcam yakında canım.

Lisa Minna dedi ki...

Hangi programdan yapıyorsun bu şablonları :D

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Genelde Photoshop ve Photofiltre kullanıyorum.

Yorum Gönder