Çok Kolonlu Şablon Yapma Dersi :):)

on 13 Haziran 2012 Çarşamba



Selaam. Evet artık blogger'da çok kolonlu şablonu olmayan kalmasıın :D Çok kolonlu şablon yapma dersi hazırladım.Ayrıca kodlarla uğraşmayı hiç mi hiç gerektirmiyor!

Ders için nightvampires ve aftershock bloglarından umut çok yardımcı oldu<3
Teşeekkürler Umut.

Ders vidyoludur.Bazı şeylere ve küçük ayrıntılara değinmek istiyorum. Şimdi ben bu dersi deneme blogumda yaptım. Siz sonucu görünce hayal kırıklığına uğramış gibi filan olmayın sakın. Ben deneme blogumda yaptığım için öyle görünüyor. Eğer dediklerimi aynen uygularsanız sizin şablonunuz benimki gibi olacak :D
Ayrıntılara gelirseek, headeriniz png şeklinde olsun. Yani arkası transparent olsun,benim şuanki headerim gibi. Ayrıca uzunluk boyutu 900 da filan olsun.

Şimdi bu benim ilk videolu dersim ve en ince ayrıntılara değindiğim bir ders. O yüzden biraz uzun ama buna değicek emin olun.

Anlamadığınız biryer olursa filan sorun.


                                                                      
                                                      - İndirip te teşekkür etmeden gitme-

         







17 yorum:

Lisa Minna dedi ki...

Css şablon yapma dersini yeniler misin .m.

devonne4ever dedi ki...

merhaba ortak alımı varmı varsa eğer shopta iyimi bikaç çalışmamı vereyim istersen ; http://img3.ressim.net/out.php/i5772152_2-png https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/539877_366257670095838_19656725_n.jpg shop sayfama yapmıştım bunu da Tumblrıma bak istersen ; http://libertalk.tumblr.com/ ordaki çalışmaların hepsini ben yaptım 2-3 tanesi hariç.Bir düşün derim :)

bluethin dedi ki...

teşekkürler.

Meryem dedi ki...

Teşekkürler :) -Sena

devonne4ever dedi ki...

tşkrler

StardollKity dedi ki...

çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tşkler çok ihtiyacım vardııı Allah senden razı olsun.Hemen yapıcam şablonumu...

Kirazgirll dedi ki...

Çok teşekkürler :)-Büşra

Myusa Teddy dedi ki...

tsklerrr XD

BTR, JamesMaslow dedi ki...

teşekkürler...

Blog admini dedi ki...

teşekkür ederiz.

PurelyDance dedi ki...

Teşekkür ederiim :D Sayenizde yeni sezonu yapptım.Umarım benim grafiğimde yakında sizlerinki kadar iyi,sitemde sizlerinki kadar yararlı olur.İyi yayınlar...

HollywoodModa dedi ki...

teşekkürler

Stardollful Girl dedi ki...

teşekkürler :)

GraqhicColor♥ dedi ki...

teşekkürler İşime yaradı hemen şablonumu yapıcam

StardollGraqhic dedi ki...

tşk

Sena Nogay dedi ki...

Harikasın ! Ne zamandır bu dersi arıyordum seninkini gördüm indirdim. Çok işime yaradı. Çok teşekkürler.

BeautyQueen dedi ki...

çok sağol :)

Yorum Gönder