Bu Yazı Tuğçe'me ve Diğer Herkese...

on 22 Haziran 2012 Cuma



Tuğçe bugün bir yazı paylaşmış... Ben de o yazıyı gördüm. Doğum günü yazımı silmişler demiş. Evet haklısın,bunu yaptıgım için senden ÖZÜR DİLİYORUM tuğçe. Yazının altına da Beyza,eğer benim suçumsa blogtan gidebilirim yazmış. Ama Beyza'nın suçu yok. Bütün suç bende... Beyza,bloga gelme karşılıgında 0 yorum olan içerikleri silmemi istemişti benden. Ben de istemeye istemeye silmiştim.....Ayrıca ben senin dogum günümü kutlamıştım,bir yazıda vardı bu. :(:(

Evet belki yorumlar benim için değerliydi! Yorumları çok değerli görmüştüm.... Oysa yorumlardan daha değerli şeyler de var hayatta. Mesela 'aile' ... Tuğçe benim için ailemden biridir resmen... Ve diğer ortaklarım da öyle. Ve diğer blogspotlar da öyle... Çünkü biz blogcuda beraber büyüdük... Bazen birbirimize özendik,bazen birbirimizin paketlerinden,çalışmalarından,şablonlarından yararlandık ve bu şekilde büyüdük! Ve bu sayede buralara kadar geldik.. İşte bu yüzden ben bu ailenin bir daha kopmasını ve Tuğçe'nin bu blogtan gitmesini istemiyorum. Tabiki diğer ortaklarımın ve blog arkadaşlarımında..

Evet,yorumlar insanın gözünde fazla büyüyor bazen... İnsanlar sırf emeklerinin karşılıgını goremedıklerını düşünüp,bloglarına yorum gelmediklerini görünce bloglarını kapatıyorlar... Ama biliyormusunuz?? Belki de bir yandan haklı olabilirler.. Çünkü,dosyanın indirme linkine bakıyorlar ve 7 indirme 0 yorum ?? Hiç mi hayal kırıklığı yaşamıyorlar? Ya o paketi hemencecik hazırlamış ta hazırlamamış ta olabilirler ama sonuçta emeklerinin karşılıgını alamadıklarını gördüklerinde kalplerinde hiç mi bir sızıntı oluşmuyor??

Evet bugün bunu anladım... Hatta sadece bugün bile değil.. Ben de bu acılarla büyüdüm. Ve büyümeye devam ediyorum şu an.Birgün belki de bize de böyle olur.Emeklerimizin karsılıgını alamadıgımızı görmeye biraz daha devam ettiğimizde... belki bizim de blogumuz,kısacası küçük ailemiz göklere uçar ve hepinize el sallar ordan.... Belki de bazıları mutlu olur,ama üzülen olur mu.... hiç bilemiyorum. :(


*-Cream-*
  (Üzüntüler içinde bogulup giden Ayşe)

0 yorum:

Yorum Gönder