Bella Thorne Çok Kolonlu Şablon*

on 29 Haziran 2012 Cuma



Ayşecik yine sabahın erken saatlerinde kalkıp pc'yi açtı. Sonra Pretty Little Liars izledi.. Sonra da şablon yapası geldi ve yaptı sdjfjgkls . :(  Her neyse. Şablonun headerini bu sefer Beyza yaptı ben de kolonları yaptım ve ortaya çohoş bir şablon çıktı. Aslında bunu bizim şablonumuz olarak kullanıcaktım ama vazgeçtim. Siz kullanın diye yani. Neyse şimdik indirme linkini verçem :))  Ama indirip te yorum yapmayanı görürsem çok fena olur çok uğraştık bu şablonla :(


* Ve Bir Teşekkür Et *




    -- Ayşe & Beyza --


9 yorum:

HollywoodModa dedi ki...

teşekkürler canım

Lisa Minna dedi ki...

sağol :)

Meryem dedi ki...

Header gerçekten çok iyi olmuş :) -Smile

BTR, JamesMaslow dedi ki...

teşekkürler...

Stardollful Girl dedi ki...

teşekkürler canım

GraqhicColor♥ dedi ki...

teşekkürler

Vanesya dedi ki...

Sizi seviyorum :)

Alara Girgin dedi ki...

Çoooook teşekkürler çok işime yarıyacak <3

Blook Stardoll dedi ki...

Tesekkürler ♥

Yorum Gönder