Şurdan Burdan - İletişim :D

on 6 Mayıs 2012 Pazar


 Merhaba ben Ayşe.Hani şu sadece haftasonları giricem deyip sözünü tutmayan.Tuğçe haftasonları giriyor ve o da arada bir uğruyor blogger a . Aslında blogcu'dayken daha çok ilham vardı içimde.Şimdi buraya pek giren yok.Yani giren ya da paylaşım yapan pek kişi olmayınca benim içimdeki o grafik te eriyip gidiyo sanki.... Hayır grafiğim iyi yanlış anlamayın :D Şablon istekleri varmış. Aslında istek almıyorum ama bir ara şablon yapıp paylasıcam indirip kullanırsınız bebişlerim.

Bana ulaşmak için ekleyin ;
Facebook Profil Adresim

---

Yeni açtığım bir sayfa ;
Hollydream

---



                                 *-Ayşe-*


2 yorum:

devonne4ever dedi ki...

Bana demi lovato şablonu yaparmısınız lütfen := bide şablon kodunu yayınlarmısınız

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Şablon yapıcaz canım ama bloglara özel olarak yapmıyacağız. Paylaşıcaz ve sen de indirip kullanabileceksin

Yorum Gönder