Bir Sonic Delisi ; Ben ♥ :D

on 1 Mayıs 2012 Salı


                Evet. Yanlış hatırlamıyosam 4. ya da 5. sınıftan beri sonic delisiyim. Sonic'i tanıdığımdan beri bilgisayarıma Sonic oyunları indiriyorum ya da kırtasiyeden sonic video oyunları alıp yüklüyorum.Hatta youtube'den sonic x'in bölümlerini izleyip duruyodum.Ve şu yukarda gördüğünüz üç karaktere ölüp bitiyorum.
Yani Knuckles,Sonic ve Shadow. Knuckles'i nedense diğerlerine göre daha bir ilgi çekici buluyorum.Şu kırmızı olan Knuckles oluyor.Knuckles'ten sonra Shadow'u ve ondan sonra da Sonic ve Silver'i çok seviyorum.Silver bu fotoğrafta yok ama olsun onun da yeri bende büyük.<3
Hatta yaşlarını bile biliyorum bu kadar yani! Sonic 15,Shadow 15,Knuckles 16 ♥.
Ayrıca Sonic'in oyunlarını kesinlikle tavsiye ediyorum. ;)

He bu da en çok sevdiklerimden,Silver ;























                                                 *-Ayşe-*



0 yorum:

Yorum Gönder