Bella & Zendaya Yeni Sezon'da !!

on 12 Mayıs 2012 Cumartesi



            Evet yeni sezon geldi çattı. Aslında yapmaya hiç niyetli değildim. Nedenini soracak olursanız, internetten yeni şablon hazırlayacağım zaman yeni bir şablon tipinde hazırlayayım diye şablonlara bakıyordum.Birkaçtanesini beğendim ve indirdim. Sonra da nasıl gözükecek diye denemek istedim ve yükledim,sonra neoldu?? Eski şablonumu yedeklemediğim için eski şablonum gitti ve ortaya yüklediğim şablon çıktı. Çok kızmıştım,ayrıca yeni yüklediğim şablonu beğenmemiştim. Bu yüzden bissürü şablon indirdim ve sonunda bu şablon tipinin kalmasını istedim..Neyse kodlarına bakıp süsledim filan işte ortaya bu çıktı.
Görüşlerinizi bekliyorum...

Bu arada,şablon istekleri gelmeye devam ediyor.Yakında Demi'li ve Miley'li şablonlar hazırlayıp yayınlayacağım isteyen indirip kullansın.Siz de yorumla istediğiniz bir ünlüyle ilgili şablon hazırlamamı isteyebilirsiniz...



                                                *-Ayşe-*

0 yorum:

Yorum Gönder