Bollymenda'nın İsteği!

on 30 Nisan 2012 Pazartesi
 
 Evet ve çok uzun zamandır yapmadığım şablon isteğini bitirdim.Blogger'e pek giren yoktu ve canım da girmeyi pek istemiyodu bu yüzden böyle oldu.Her neyse Bollymenda'nin şablon isteğiydi bu.Headeri o yapmış ve şablona uyarlamamı istemişti.Ben de bu şekilde uyarladım.Umarım hoşuna gitmiştir. Bu arada headerin üstünde Pinksuqaw Graphic yazıyo ya hani,sen vereceğim kodu kendi blog una aldığında orada senin bloğunun ismi yazıcak merak etme.
Her neyse.İstek senin isteğin olduğu için,sadece senin alman için pakete şifre koydum.Bu yazıyı gördüysen ve şablonu beğendiysen söyle,şifreyi yorumla sana göndereceğim!

Şablonu İndir


                                   
                                                            *-Ayse-*

2 yorum:

Vanessaturkiye dedi ki...

Teşekkür ederim canım çok güzel olmuş :)

Şifreyi gönderirsen sevinirim..Eline sağlık :)

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Tamam canım gönderiyorum şifreyi :)

Yorum Gönder