Selena & Justin İconları! :D

on 6 Nisan 2012 Cuma
Selam ben Ayşe. Blogger'e kimse girmiyo mu yaa :(:(  Ne biliyim çok sessiz filan buralar. Ben de o kadar girmiyorum gerçi. 2 gün önce Kristen Stewart png paketi paylaşmışım. Bu arada paketleri indirirken lütfen biraz emeğe saygılı olun. Yorum filan yapın yani. :/ Neyse,böyle şablon yapmamı filan isterseniz yaparım. Ya da herhangi bir istek,mesela png,imza filan. Yorum atarak söleyin. İlgilenirim.
Biraz da Selena & Justin iconu getirdim. Boyutları normal iconlara göre biraz büyük ama siz biraz daha küçültüp icon haline getirebilir ya da çalışma yapabilirsiniz.

- Alırsanız bir teşekkürü çok görmeyin lütfen.


  

2 yorum:

Vanessaturkiye dedi ki...

Merhabalar :) Png paketi ve iconlar için teşekkür ederim :) Bir isteğim olacaktı..Yardımcı olursanız sevinirim çünkü çok denememe rağmen bir türlü
bu şablon işini başaramadım :D Ben şablon yapmanızı istiyorum ama headerı ben yaptım..Uygun boyutlarda hazırladım ama bir türlü kodlama işini başaramadım :D Siz sadece kodlamayı yapıp bana atar mısınız dicktim..

Header: http://f1204.hizliresim.com/w/6/44qhw.png

Bir de blogunuzu çok beğeniyorum :D Şimdiden teşekkürler,iyi çalışmalar...

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Elbette kodlarım. Pazartesi günü sınavım var. Ve bu hafta sınavlarla dolu. Ama ben yarın ya da bu hafta içinde senin şablonunu hazırlamış olucam.

-Ayse

Yorum Gönder