Uzun bir aradan sonra...merhaba :)

on 29 Mart 2012 Perşembe
harry, harry styles, liam, liam payne, louis


-bu aralar birazcık(çok çok çok az) One Direction'a taktııım :D

Merhablar ben geldim.Belki uzun süredir buralarda olmadığım için adımı unutmuşsunuzdur :D
Ben Tuğçe.Giremedim,çünkü derslerim çok yoğundu.1.Yazılılar başladı ama sadece Din Kültürü yazılısı kaldı onun dışında dediğim gibi yazılılare bitti.Bu ortamı gerçekten çok özlemişim.Bu arada yeni sezon çok tatlı olmuş klap penguii :D(türkçe'me ölün :D)
Herneyse ben sadece hayyatta olduğumua dair bir yazı yazmak istedim.ayrıca blogcuya baktım geçen gün bakmaz olaydım.Gittikçe berbatlaşıyor.Oralar sessiz,sakin.Ama ben eski blogcu'yu çok özledim.Burası güzel,fakat blogcu kadar değil...
Umarım düzelir.Hala emeklerim için ağlıyorum,yaptığım şablonlar için.herşey için.ama elimizden birşey gelmez.
TAMAM DUYGUSALA BAĞLAMADAN VE FAZLA UZATMADAN BEN GİDİYİM.KENDİNİZE İYİ BAKIN SİZİ ÇOK SEVİYORUM :)

İletişim için :
Twitter:Tugce_Sprouse
Stardoll:_peri__kizi_ veya bellefille77
msn adresim : selenagomeztugce@hotmail.com :)
sizi seviyoruuum :)
                                  
                                      -BELİEBER TUĞÇE :)-

1 yorum:

bluethin dedi ki...

hosgeldinz

Yorum Gönder