Pinksuqaw,Club Penguin Sezonu'yla Geri Döndü !!

on 11 Mart 2012 Pazar

 Farklı bir şeyler yapmak istedim.Aklıma ilk gelen şeyi yaptım ; Club Penguin Sezonu.Bence gayet hoş ve estetik duruyor.

Artık bloğumuzda eğlenceli şeylere de yer ayırmayı düşünüyorum.Bunlardan biri de Club Penguin oyunu olacak.Ayrıca Marie's Dairy isimli hikayeme de devam etmeyi düşünüyorum.Bazen de twitter de gördüğüm bazı şeylerle ilgili haber paylaşırım.Tabii ki yine photoshop tasarım ve ünlülere de zaman ayıracağım.

Ama çok fazla bilgisayara zaman ayırır mıyım ya da bloğa girer miyim bilmiyorum.Geçen yılki notlarım daha iyiydi.Şimdi düştü diyebilirim.Ama merak etmeyin yine buralarda olurum.

Bloğa girmiyorken bilgisayar bakmıyor da değildim.İnternette sayfam vardı ve orada paylaşım yapıyordum.En son 90'larda beğenisi vardı ama sonra başka biri sayfamı kapattı :(:(

Yarın sınavım var,haftasonu sınava çalıştım.Ve birinci sınavlar başladı artık.Bu yüzden çok çalışmam gerekiyor.1. sınavlar bitene kadar yine gelip bir şeyler paylaşırım.Ama daha çok 1. sınavlardan sonra bilgisayara vakit ayırabileceğimi düşünüyorum.Sonra ödevler,performanslar,dersane sınavları..... 

Her neysee :):) Tuğçe'ye ben yokken paylaşım yaptığı için teşekkür ediyorum.Umarım döndüğünde yeni sezonu beğenir.Umarım siz de sezonumuzu beğenmişsinizdir.Sezon hakkında yorum yazarsanız sevinirim.


                                                 YAKINDA GERİ DÖNECEĞİZ !! :):)



                                                         


                                                       Not ; İmza yakıyo amaa :D
                                            

                                   

4 yorum:

queenladies dedi ki...

Ortak alımı varsa lütfen cevap verir misiniz ? Photoshop , photofiltre , corel paint shop pro fln biliyorum grafikte çok iyiyim eğer cvp verirseniz daha ayrıntılı anlatırım =)Wordpress adresimden ulaşabilirsiniz =)

Powder-Pink dedi ki...

selenalı şablonunuzun kodunu yeniden yüklermisinizz:(

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

Şu an bilgisayardan çıkıyorum. Yarın bakarım.

bluethin dedi ki...

Hosgeldins.

Yorum Gönder