Yeni Sezon Geldi !! :):)

on 12 Şubat 2012 Pazar
 

2 sezonumuzu da Ashley Tisdale'li yapmıştım,bu yüzden bu sefer Selena Gomez'i tercih ettim.Ayrıca pnglerle uğraşmaya üşendim asdafdjgs :(:( Bu yüzden resimlere feather uyguladım ve öyle kullandım.Neyse ben beğendim çok ta abartılı olmadı zaten.Sizin de görüşlerinizi bekliyoom.. :D

                                                                  
 Not ; Sezonla ilgili istediğiniz bişey varsa paylaşırım..


Biraz da gif  paylaşıyım ;





                                                            

7 yorum:

HollywoodModa dedi ki...

çok güzel

HollywoodModa dedi ki...

bana şablon yaparmısın

HollywoodModa dedi ki...

özelliklerini söylemiştim.Kesinlikle koyu olmasın.pembe olsun.

HollywoodModa dedi ki...

gif için tşkler

HollywoodModa dedi ki...

bu kadar güzel şablon yapmak zorundamısın..

HollywoodModa dedi ki...

gerçekten sitenize ortak olmak isterdim..

HollywoodModa dedi ki...

sitenize hayranım yorum yazmak için uydurma değil ha gerçekten beğeniyorum

Yorum Gönder