Tam Size Göre - Kitaplar :):)

on 18 Şubat 2012 Cumartesi

ÖNERİ YAYINLAR 

Evet yine ben,Ayşe.Bugün okulda türkçe öğretmeni bize iki yayın önerdi.İkisinin de bizim yaşımıza(12) uygun olduğunu söyledi.Ayrıca kitaplar sadece 12 yaş değil 7 yaş ve üzeri kitapları barındırıyor.Birisinin ismi Doğan Egmont,diğeri de Günışığı Kitaplığı.İnternetten Doğan Egmont'un sitesine girdim.Ve ordan kitaplar bölümüne tıkladım.Sende kitaplara gitmek için Tıkla.Karşınıza çıkan kitap bölümlerinden istediğiniz katogoriyi seçip kitapları inceleyebilirsiniz.Ayrıca kitap katogorilerinin üstünde bir bölüm var.Yaşınızı,cinsiyetinizi ve istediğiniz kitap çeşidini yazarak kitabınızı arayabilirsiniz.İstediğiniz kitabın ismini de yazabilirsiniz ;


                                                            YAYINDAN ÖNERİ  KİTAPLAR

    Ben çoğumuzun daha çok Seri Kitapları tercih edeceğeni düşünüyorum.Çünkü o katogoride daha çok maceralı kitaplar bulunuyor.Üstelik bu kitaplar ; kapakları sert,resimleri ve anlatımı ilgi çekici olan kitap türlerinden.Size özellikle bir kitap öneriyim ; Spiderwick Günceleri . Spiderwick Günceleri'nin internette filmi de var.İsterseniz izleyin.Kitabı gerçekten okumak isteyeceksiniz.Filmi izlersem kitapları niye okuyim diye düşünmeyin.Kitapları filmden daha çok ilgi çekici,maceralı ve heyecanlı. Eminim okursanız elinizden bırakamayacağınız,Harry Potter türünde bir şey olduğunu anlayacaksınız.Bunun dışında Seri Kitaplar arasında başka kitaplar da var.Daha ayrıntılı.İşte seriden bir görüntü;



 Ayrıca Mickey Mouse'nin de MÜKEMMELL bir serisi var.Tavsiye ediyorum.Hiç elimden düşmeyen kitaplardı bunlar.Bebekler için diye düşünmeyin sakın.Çok güzel ve ilgi çekici kitaplardır.




 Bunun dışında aşağıda gördüğünüz gibi :D:D Seri kitaplar arasında başka güzel kitaplar da bulabilirsiniz..



      Aşağıdaki fotoğrafı seri kitaplar katogorisinde 7. sayfadan çektim ;
  

     
       

2 yorum:

bluethin dedi ki...

kitaplar güzele benziyor.Ben de bakıcamm

bluethin dedi ki...

teşekkür

Yorum Gönder