Selena Gomez Çalışma & Gifler

on 11 Şubat 2012 Cumartesi
Evet ben,bir haftadır paylaşım yapmayan şahıs ; Ayşe
Sadece haftasonları girebileceğimi zaten söylemiştim.Hafta arası da biraz baktım,ama 30 dk. filan.
Zaten hergün giremedim :(:(

Neyse yeni ve güzel resimler buldum ve bir çalışma hazırladım.İşte o çalışma ;


   Yazı boş kalmasın diye biraz da tumblr dan yeni gifler getirdim ;


       

     

     


    - Yorum gelirse daha fazlası da gelir ...




                                               

4 yorum:

HollywoodModa dedi ki...

gifler harika tşkler
şablon yaparmısın..senin gibi güzel olsun olurmu tatlım..Selena Gomezli olsun. Pngleri de güzel olsun zaten güzel yaparsın abartıyorum.
senin gibi Search filan hepsi olsun.İstediğin renkte yap ama siyah koyu mavi hariç..Koyularda olmasın.(KOyu renkler için geçerli)Üstüne adımı yazmana gerek yok diymi..zaten orada adım çıkıcak.diymi..Ne zaman bitirirsin yorum olarak yaz.eğer istersen tabi..zorunlu değil.

HollywoodModa dedi ki...

lütfen

HollywoodModa dedi ki...

beni kırma...lütfen

HollywoodModa dedi ki...

aa ya da ashleyli yap.lütfenn....senin gibi güzel olsun zaten güzel yapıyorsun.pembe olsun. şirin png olursa sevinirim.

Yorum Gönder