Marie's Dairy Part2

on 17 Şubat 2012 Cuma
Sonunda kabul edeceğini biliyordum Marie .. Şimdi eve gidiyorum seni arayıp planı söyleyeceğim.



 Peki beni aramayı unutma Katy .. Sana güveniyorum.
                                                         
image 

Ne demek kanka her zaman.. <3




(Demi eve gider ve Nick'i arar)
- Hey Nick..Az önce Marie'yle konuştum.Bir ödevimi yapamadım.Senin yapabileceğni düşünüyorum.Beraber yapsak nasıl olur ?? :(:(
- Şu an meşgulüm,çok üzgünüm.
- Ciddiyim.İngilizce dersinden kalmaya hiç niyetim yok.
- Peki tamam.Durakta seni alırım
- Teşekkürler.


 
 Katy beni hala aramadı.Buna inanamıyorum.

 Merhaba Emily.Seni gördüğüme sevindim.Bana bir konuda yardım edersen,seni olduğundan da harika bir stil yapacağım :D
 
 Ciddi misin ?? Olabilir ...


Nick'le sevgili oluyoruz ve yanımda kamera olucak.Nick'i öptüğüm anı çekmeni istiyorum.Tumblr'ıma atıcam.

Bunun Marie'le bir ilgisi var mı ?? Çünkü arada bir kavga etsek te o benim arkadaşım.

image

Elbette hayır seni salakk :D Sadece dediğimi yap,pişman olmayacaksıın.

Demi Gif!!! - demi-lovato photo

Peki tamam.Kabul ediyorum.Ne zaman başlıyoruz ??

Hemen şimdi.Kamerayı al ve benimle gel.Sakın geldiğini çaktırma,yoksa seni tüm okula rezil ederim.Duydun mu beni ??


                                                          

                                                                                                                                                  







                                                          
                     



1 yorum:

Yorum Gönder