Haftasonları Görüşmek Dileğiyle ~ :(:(

on 5 Şubat 2012 Pazar


         


Bu bir veda yazısı değil.Sadece daha az görüşücez.Kendi isteğimle anneme söyledim ve sadece haftasonları Pc ye bakmaya karar verdim.O zaman derslerimin biraz daha iyi olacağını düşünüyorum.Şu anda gerçekten iyi gidiyorum ders bakımından.Ama geçen seneye göre biraz daha düştüm.Bu yüzden daha iyi olmaya karar verdim.Tuğçecim sen de paylaşımlarını eksik etme.Onun dersleri de yoğun olucak sanırım :( Yinede elimizden geldiğince bakıcazz.


Yorumlarınızı eksik etmeyin,bana şans dileyiin :):)


Hafta Sonları Görüşmek Dileğiyle
  HOŞÇAKALINN !!







5 yorum:

bluethin dedi ki...

Görüşürüz canım çabuk gell :D

bluethin dedi ki...

Görüşürüz canım çabuk gell :D

GirlsWorld Graphic ♥ dedi ki...

Benda sadece haftasonları gireceğim.Aynen senin gibi benimde derslerim iyi ama geçen seneye göe birazcık düştü.Neyse ama elimden geldiğince ilgilenmeye çalşacağım bloglaa :)

Meryem dedi ki...

Seni özleyeceğiiiz :( Çabuk gel :(

devonne4ever dedi ki...

İStek alıyoruz canım :) Blogumu bir incele istersen :)

Yorum Gönder