Girlssworld'u Üzmeyin Taam mı ?!

on 1 Şubat 2012 Çarşamba







Pc'yi açtım.Blogger'e girdim.Bir de ne göriiym.Girlssworld yazı yazmış.Ve başlık ; Gidelim mi ? Hiç bloguma girmedim,direk o yazıya tıkladım ve okudum.İnsansanız siz de okuyun ; Tıkla
Ya biraz anlayışlı olsak,üzmesek birbirimizi,bir yorum yapsak,kötü birşey mi olur yaa ?? Tuğçecim,sen sakın üzülme.Lütfen o yazıyı okuduysanız,Girlssworld'a destek olmak için yorum yazın ve ona gitmemesini söyleyin.
Kız paylaşım yapmak için o kadar emek veriyor..Herkes veriyor.Ama kimse anlayışlı davranmıyor.Ayrıca Tuğçe iyi biridir,sizin yorumlarınızı dikkate alır.
Lütfen bu konuyu dikkate alıp biraz daha dost canlısı olalım,birbirimizi üzmeyelim.




                                                                 

3 yorum:

GirlsWorld Graphic ♥ dedi ki...

Bu yazı için,beni desteklediğin için çok mutlu oldum.Sen çok iyi bir arkadaşsın ne desem azdır yani.Teşekkür ederim tekrar canım kankim :)

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

bişey değil kanki ne demek -Ayse

bluethin dedi ki...

haklısın cnm

Yorum Gönder