Dersler :):)

on 21 Şubat 2012 Salı



SadceGrafik 3 tane soru sormuş.Onları cevaplayıp dersaneye uççam :D
Bu arada Hollywoodmoda'ya şablon yapıcaktım ama yapmadım artık öğrenmiş.Bu yüzden onun bloguna yorum yapecem :D






Şablondaki yazıdan nasıl kurtulcaz diye sormuşsun.O yazı kaldırılmıyor.Eğer kaldırırsan şablonun bozulur ve   yayınlayamayabilirsin.




    Aşağıdaki simli butonu nasıl yaptığımı sormuşsun.Az sonra dersaneye gitceğim için,sonra bunun hakkında bir ders vericem canım.





     Ehhe ehhem :D Aşağıdaki posted bölümünün nasıl rengini değiştireceğini sormuşsun.Sanırım değiştirilmiyor ben de denedim ancak başarılı olamadım :(:(

                    
     


                                                                   *-AYSE-*

1 yorum:

SadceGrafik dedi ki...

hadi ikjinciyi anlatın lütfen

Yorum Gönder