Boş Şablon Kodu ve Şablondakilerin Kalıbı O.o

on 4 Şubat 2012 Cumartesi

    
             Şablonumuzun boş kodu istenmiş.Ben de hemen veriyim dedim :):) Ancak şablondaki header,arkaplan vb. şeyler boyutlarına uygun olarak yerleştirilmeleri gerekiyor.Yoksa şablon çalışmıyor.Bu yüzden şablonumda bulunan bu tür şeylerin kalıbını,yani boş halini de verdim.Siz süsleyip,kodda benim belirttiğim yerlere yerleştireceksiniz.Anlamadığınız biryer olursa sorun :D

İndir



-İndirip teşekkür etmeyene hakkım helal değil :(:(




                                                           


10 yorum:

GirlsWorld Graphic ♥ dedi ki...

çoooooooooook teşekkür ederim ♥
-Tuğçe

Star Surprises ♥ dedi ki...

Teşekkürler :)

HollywoodModa dedi ki...

tşkler

Lisa Minna dedi ki...

Tenk Yu :=)

Powder-Pink dedi ki...

çok teşekkür ederim sayenizde blogger şablonu yapmayı öreneceğim

mernie dedi ki...

Çok teşekkürleeer ♥♥

StardollNews dedi ki...

tşkkler

Assassina dedi ki...

Dosya bulunamadı diyor :/

Missweety PS dedi ki...

Allah razı olsuun. Ne zamandır bunu arıyordum,eğer işe yararsa süpeeersiniz <3

Missweety PS dedi ki...

:( Linki yenileseniz lütfen :( Teşekkürler..

Yorum Gönder