İşte Blogcu Bizi Böyle Bıraktı......

on 26 Ocak 2012 Perşembe


Blogcu'ya ilk geldiğimde bir Selena Gomez fanı olarak gelmiştim.Blogcu'daki ismim SelenaGomezX'ti.Çünkü onu çok seviyordum,bir okadar da Sonic hayranıydım.İsmimiz biraz Sonic X'ten geliyordu.Daha önce oyun indirme,sanalika ve sonicle ilgili bloglarım olmuştu.Ancak o zaman hiç böyle şeylerden haberim yoktu.SelenaGomezX'i ilk açtıgımda da yoktu.Neyse sonra,arkadaşlarım oldu.Grafikle ilgilenenler vardı.Ben de grafik hakkında bilgi sahibi olmaya çalıştım.İnternetten şablon filan indirdim,grafik programlarını indirdim.Grafiğe kendimi alıştırmaya başladım.İlk başta çok kötüydü kabul ediyorum.Ama sonra yavaş yavaş geliştirdim kendimi.Çalışmalarla başlayıp css şablon yapmayı öğrendikten sonra da çok kolonlu şablon yapmayı öğrendim.Ve kendimi çok kolonlu şablon yapmaya alıştırdım.Sonra Psp 8 sahibi oldum.Kabul etmeliyim ki Photofiltre'den daha gelişmişti.Ancak Photofiltresiz yapamazdım.Sonra Psp 8'im öldü.Süreliydi..Üzülmüştüm tabi.Ama sonra da Photoshop Cs4'ü buldum.Photofiltre,Photoshop Cs4 ve Photoscape benim vazgeçilmezlerimdi.Arkadaşlarım,benimle olan dostlarım vardı tabi.Onlarsız yapamam.Tuğçe vardı Selenagomeztugce'den.Graphic-blog ve Seker-meker'den Meryem vardı.Graphice321 vardı.Crazycolours'tan Arzu vardı.Ancak onu son zamanlarda göremedim,sanırım blogcuyu bıraktı......Daha olmazmı .. Hollyceleb vardı.Ama onu hacklediler ve Crazycolours oldu.Melissa'm.Canım benim.Ghepsim hacklenince Graphiclife olup çıkan, o da hacklenince Jollyyouth'a giden,ardından Graphicwhite'yi açan ve hiç pes etmeyen Beyza ablam vardı.O güzel pnglerini yerim,Dangeroussound vardı.İstediğimde bana yardımcı olan bir seker-parem12 vardı.Paylaşımlarından bolca yararlandığım Justdance ve Limedrug vardı.
Blogcu bizi,bu aileyi böyle bıraktı..........



                                                                  

5 yorum:

GirlsWorld Graphic ♥ dedi ki...

Aynen öyle :(

HollywoodFamoust dedi ki...

Evet Kötü bir durum

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

:(

Meryem dedi ki...

Evet.Hepimiz çok üzüldük.Ama burada da birlik olacağımıza,birbirimizi yalnız bırakmayacağımıza,burada da çok güçlü dostluklar kuracağımıza inanıyorum ben. Bu arada Ayşe ben Meryem :(

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

hoşgeldin meryemcim.

Yorum Gönder