Hollywoodmoda Şablon İsteği :):)

on 27 Ocak 2012 Cuma

       Hollywoodmoda'nın şablon isteği varmış.Dediğin gibi Miley'li yaptım canım.Kodlaması henüz bitmedi.Müzik filan da koyucam merak etme.Ayrıca şablonun kodunu bloğuna yerleştirdiğin zaman,görüntülediğinde şablonda zaten ismin yazıcak.Bu yüzden ben yazma gereği duymadım.Beğendiysen söyle,kodlayınca kodunu yollicam canım..     

Not ; Şablon İstekleri hala devam etmektedir.
Dipnot ; Aklım o kadar blogcuda kaldı ki by SelenaGomezX yazmışım.Neyse Pinksuqaw diye düzeltirim onu.



                                                                         


12 yorum:

HollywoodModa dedi ki...

çok beğendimmm çok güzel beni kırmadığın için tşkler kodlarsan sevinirim ama kodunu tatlım dosya tc den indirilmeli yaparsan çok mutlu olurum

HollywoodModa dedi ki...

benim siteme üye olurmusun ben seninkine üye olmuştum.Adı HollyWoodModa.blogspot.com

HollywoodFamoust'JustMDS' dedi ki...

canım nasıl yapıyorusn şablonu kodlamayı falan banada öğretirmisin ?
JustMDS

Pinksuqaw Graphic ♥ dedi ki...

tabi canım.Bir ders paylaşırım. :):)

HollywoodModa dedi ki...

tatlım bana çok güzel yapmışsın.Ellerine sağlık.İlk defa bana bu kadar iyilik yapan oldu gerçekten

HollywoodModa dedi ki...

müthiş olmuş tam istediğim

HollywoodModa dedi ki...

çok güzel bir bloga sahipsin tşkler

HollywoodModa dedi ki...

ya gerçekten yapmayacağını düşünmüştüm herkez bana hayır diyordu

HollywoodModa dedi ki...

bu arada sitemi takip edermisin tşkler

HollywoodModa dedi ki...

çok seviyorum sitenizi gerçekten..

ayenur185@gmail.com dedi ki...

ben şablon yapmayı bilmiyorum şu anda sana 6 yorum yazıyorum bana da yapar mıısn bu arada nasıl yapıyorsun

ayenur185@gmail.com dedi ki...

ayrıca site şablonun çok güzel blogcuda grafik tasarımını devam ettiremedin blogcu yüzünden ama burda çok güzel devam ettiriyousn başarlar

Yorum Gönder