Biz Hala Grafiği Yaşatıyoruz !!

on 28 Ocak 2012 Cumartesi

image 

Evet biliyorum,blogcu yenilendi.Kendini yeni bir şekle soktu.Onca emeğimiz boşa gitti.Çok kolonlu şablonlar yasını tutan çok kişi var,biliyorum.Ama bütün bunların mantıklı bir açıklaması var belkide,belki yararı da var.Bir de olumlu yönden bakın,çoğumuzun çok yoğun dersleri vardı.Belkide kaderimiz böyleydi.Ayrıca bir gerçek var ; PES ETMEDİK !! Bu herkesin yapabileceği birşey mi ?? Elbette hayır.Herkes blogcu tumblr tarzına geçti diye grafik ilkesini hala yaşatabilir mi ?? Siz cevap verin.Herkes yapamaz bunu !! Sadece pes etmeyenler yapabilir.Blogcuyu bırakmış ve eski halini özlemiş olabiliriz.Ama,içimizdeki grafik şu an yaşıyor !! Kalbimizde biyerde.Ve onu yaşatmaya devam ediyoruz.Bütün bunları yazarken gerçekten duygulu anlar yaşadım.Biliyorum,blogcu eski haline dönsün diye bloguma dokunma sloganları filan paylaşanlar var.Ama bu olay geçti artık.

Ancak geçmiş geçmişte kaldı.Artık geçmişi düşünerek zamanı boşa harcamamalı,ve geleceğe bakma zamanı..



                                                                 

2 yorum:

rg dedi ki...

Sen blogcuda bloggerde şablon yapma dersi paylaşmışsın ben on yorum atamadım faceden de blogcuya girmezsin diye atmadım ben şimdi sana 2 yorum atsam sen bana http://www.blogcu.com/yonetim/profil adresine gönderir misin acaba ? çok önemli ben 2 yorumu atıcamm lütfen şifreyi gönderr !!

Meryem dedi ki...

Katılıyorum.

Yorum Gönder