Destek lütfen !

on 21 Ağustos 2012 Salı
Selam ! Ben tuğçe.Bildiğiniz gibi herkes blogcuya döndü.Bende tabii :)) Neyse konumuz bu değil. Beni çok seviğim bloglardan biri olan CrazyColours yani Arzu 'da bloguna geri dönmüş.Ve tekrar popüler ve iyi bir blog olmak istiyor.Lütfen onu takip eder misiniz?

CrazyColours'a gitmek için tıklayın!

SelenaGomezTugce'ye gitmek için tıklayın!


            Hadi öptüm :* Kendinize iyi bakın ;)

                                                          -TUĞÇE-

Blogcu'ya Dönüyorum.

on 17 Ağustos 2012 Cuma



Eveet. Blogcu'da yeni bir blog açmıştım. Ama orada zor olur diye eski blogum SGX'e dönmeye karar verdim. Ayrıca yeni ortaklar almayı düşünüyorum. Eski ortaklarım ve buradaki ortaklarım kendi bloglarından devam edecekler. Şu an köyde oldugum için sadece Pf 7'yi yükleyebildim. Bir de evdeki pc çöktü. Yani tam zamanını buldular. O yüzden yaklaşık 2-3 haftalık bir süre içinde şablon hazırlayamayabilirim. Ama daha sonra yeni şablonumuzla SelenaGomezX'te yayında olacağız. Ortaklık başvurusu veya sorularınız için ;


----------------------------------
Ve Eski Bloguma Gitmek İçin Tıııııık *
----------------------------------





lalala . oku .

on 16 Ağustos 2012 Perşembe

eveet , bu benim. arada sırada paylaşım yapan Beyza. Elveda deme vakti kızlar. ben buraya ait değilim. kendi bloguma , ve blogcuya aittim. blogcu düzeldi. bizde şuan şablon yapma kısmındayız. Graphicwhite'dan devam edeceğiz. yani buraya geldiğim gibi , geri gidiyorum. paylaşım yapamadığım için üzgünüm.. umarım ayşe bana kızmaz , ve diğer yazılarımı silse de buna dokunmaz. burda bir ' Beyza ' olduğunu bilsin herkes.
Bana faceden ulaşmak için ;

Face profilim için tıklayın ♥


burdan da Blogcudaki blogumuza gelin ♥


başta söylediğimiz gibi , blog için şablon yapıyoruz. blog aktif değil. en kısa zamanda aktifleşecektir.


Beyza

Çalışmalaar & Tumblr'ım.

on 14 Ağustos 2012 Salı
Uzun bir zamandan sonra sonunda geldi Ayşi. Çook olaylar oldu şimdi nerden başlasam. Blogcu şablonlara geri dönünce yeni blog açtım ama şablon kodlayamayınca bi bok yapmadım. Sora pc de oyun oynarken çöktü benim güzel pc m. Sonra buraya yani köye geldik. Ben de photoshop sayfamda paylaştığım birkaç çalışmayı burada da paylaşıcam. Yorumlarınızı eksik etmeyin. Bu arada tumblr açtım. istanbula gidip pc yi yeniden yükletince orada da takılmayı düşünüyorum. Takip edeni ben de ederim.









Cream*


Blogcu'ya geri dönüyorum :))

on 3 Ağustos 2012 Cuma



Merhabalar ben tuğçe :) Evet geçenlerde baktım mı blogcu'ya şablonlar felan gelmiş.Ayrıca kodlar felan da yerleşiyor.bundan dolayı blogcuya geri dönüyorum.Allah'ım sana şükürler olsun dualarımı kabul ettin :') Ayrıca burdan Ayşe'ye çok teşekkür ediyorum benim blogspot'taki bloguma kötü şeyler olunca beni ortak aldı :)) Ayşe seni çok seviyorum.Tabiki diğer herkesi de :)) Evet kısacası artık blogcudan selenagomeztugce'den devam ediyorum :)

Sizi çok seviyorum,herşey için çok teşekkürler :))

                                 BLOGUMA GİTMEK İÇİN TIKLAYIN!


Ahh ahh keşke kodlarımı silmeseydim :( Neyse yeniden toparlayacağım artık :) Herneyse görüşmek üzere.Lütfen eskisi gibi selenagomeztugce'yi takip edin :))

                                                              bu öpücük size :*

image


-tuğçe-

Ayşe Yeniden Blogcu'da!



image

Evet gençler. Blogcu şablonlarının geri döndüğünü öğrendim. Baktım ki evet,gerçekten de öyle. Blogcu yeni hazır şablonlar yapmış ve onların kodunda biz yine değişiklik yapabiliyoruz. Ancak şu an blogger'daki gibi, önizleme seçeneği yok. Ayrıca çok kolonlu şablon yapınca sorun oluyor. Umarım bu sorunu kısa zamanda çözeriz. Eskiden ben, SelenaGomezX.blogcu.com'daydım. Şimdi yeni bir blog açtım. Gitmek istiyorsan alttaki linke tıkla. Blogger'daki dostlarıma da çok teşekkür ediyorum. Birlikte birsürü paylaşımımız oldu ve birbirimizin paylaşımlarından yararlandık. Orada düzgün birşekilde çok kolonlu şablon yapılabilene dek ben yine buralarda olucam.. He bir de... Blogcu'daki yeni blogumu takip ederseniz ben de sizi ederim.


Ayrıca orada ortağa ihtiyacım var. Ortak olmak isterseniz bana buradan ulaşabilirsiniz.


-

Yeni Bloguma Gitmek İçin Tıkla :)






İstekleriniz.. :)

on 31 Temmuz 2012 Salı

Merhaba genşler uzun süredir paylaşım yapmıyodum.. İsteklerinizi hazırlıyodum. Neyse sonunda bitirdim. Çok uğraştım ama deydi gibi sanki :):) Şablonlarınızın dosyası şifrelidir. Beğendiyseniz söyleyin şifreleri blogunuza göndericem :D

-

Hollywood Kızı istek şablonun ;



 -

Sida Odak istek şablonun ;



-

Hollywood Kızı istek imzaların ;

 

---------------------------------------------





Happy Birthday Cher.*

on 28 Temmuz 2012 Cumartesi



Bugün Cher Llyod'un doğum günü.* Aranızdan bazıları tanır belki. NR1'de sıklıkla şarkıları çıkardı. Cher 2010 yılından beri şarkıcılık,modellik ve oyunculuk yapıyor. Onu tanıyanlar genelde şarkıcılığından bilirler :) Ben de şarkılarını çok severim ve size de tavsiye ederim. Özellikle 'Swagger Jagger' şarkısını mutlaka dinlemelisiniz. Enerjinizi getirir.... ♥ :D

İyiki Doğdun Cher!






Katy perry png pack :)

on 27 Temmuz 2012 Cuma
herkeze selam :) nasılsınız? huhuu ben iyiyim :D  katy perry png pack hazırladım . pngler bana ait değil.
teşekkür ediiin :)

Beyza

Kristen Stewart Png Pack



Selamlaaar ben Tuğçe sizlere Kristen Stewart png paketi getirdim :D Paketin içinde 22 tane png var.Ve  hepsi de gayet kaliteli :)) Png'ler Deviantart'tan :)
            
Kapak ile hiç uğraşmadım açıkcası :D
                                                               İndirmek için TIKLAYIN!!